BECKOV duben 2016

26.04.2016 09:24

Lukostřelecká akce na zřícenině hradu BECKOV (SK). Z Olomouce cca 150Km (cca 2 hodiny cesty bez bloudění a zastávky na kafe)

Startovné 15€, závod od 10:00 - 15:00, 18terčů na 3 šípy (většinou)

výsledky závodu na https://docs.google.com/document/d/1ovGeCDQVlATHh4pFDM7wA-fYfRboYOZTb7lHZMdEglo/edit?usp=sharing&pref=2&pli=1

7:10 - Z Olomouce vyrážíme  ve třech (Petr Němec, Martin Honig, Petr Skácel) v mírně optimistické náladě. Počasí je lepší, než jsme mysleli a slibovala předpověď.  Neprší a teplota je lehce nad bodem mrazu (+2,5C).

9:20 Hledáme místo na zaparkování, vypadá to, že lukostřelcům zima a silný nárazový vítr nevadí, v podhradí je plno a parkujeme až za návsí.

9:25 Martin se převléká do historiského kostýmu

9:45  Registrujeme se, dáváme si uvítací svačinku, potkáváme známé střelce ze Zlína a zapisujeme se do 11. skupiny. Střelců je skutečně hodně 18 skupinek po 8-11 lidech.

10:00 - 15:00 závod. S proměnlivu úspěšností zasahujeme a míjíme terče.  Kafe. Vítr v nárazech až 18m/s, zima. Zemřelo 5 šípů.

A pro zasvěcené : K... to je zase pohyblivý terč. Vezmi kabelu!,  Já ten terč nevidím ... to musíš rozmrkat.  Kačenky -jóóó!  Já to špatně vidím, já mám 2,5dioptrií ... já mám 7 .... ale mám čočky. Drak to dostal do žraločí ploutve. Muchotrávka. Arrowfriendly tower.

15:00 teplé jídlo, teplé pití  ... zasytí, ale v téhle kose stejně neohřeje.

16:00 Všichni se těšíme, jak si zatopíme v autě, nečekáme na vyhlášení a odjíždíme do Olomouce. Po cestě Pepčín s kávičkou a štrudlem.

večer volají Zlíňáci, že jsme obsadili i jednu bednovou pozici.